FEM MÚSICA A CASA

Estimats nens i nenes estic de nou amb vosaltres, tinc moltes ganes de veure-us però de moment compartirem  la música virtualment, tot esperant que ben aviat puguem retrobar-nos a l'escola. Moltes gràcies per les mostres d'afecte que he rebut durant aquest temps. Una forta abraçada per cada un/a de vosaltres.


Cada setmana us proposaré activitats musicals per aprendre, entrenir-vos i viure la música al vostre ritme. 

Recordeu que podeu fer comentaris al bloc o bé contactar amb mi per qualsevol dubte o proposta al mail doremibonavista@gmail.com

Als centres | Jo em quedo a casa

JOC  DE  RITME

Què necessites?

  • 4 folis de diferents colors: blau, vermell, verd i taronja ( si no en tens agafa 4 folis blancs i fes -hi ratlles amb retoladors de colors).
Com es fa? (Les activitats són progressives en nivell de dificultat)

  • Has d'escoltar la música del video mentre el mires i repetir els diferents ritmes que et proposen, com un ECO.
  • Pots inventar ritmes i convertir-te en protagonista. Juga amb algú de la teva família.
  • Si et ve de gust, pots escriure els ritmes que vas escoltant utilitzant negres (pa) i corxeres (coca). Hi ha un ritme que pica tres vegades en una pulsació, sabries dir com es diu aquest ritme?

La música que escoltaràs és WALKING TO THE LEFT, una dansa folk d'Australia  


RECORDA !!!!!

EL RACÓ DE FEM MÚSICA : FEM LA BASE RÍTMICA D'UNA CANÇÓ AMB PALS XINOS












Comentaris

  1. Bona tarda Noemí,sóc lAleix m'ha agradat molt el joc de ritme, pero no em se la resposta.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola Noemi m'ha agradat molt pero tampoc em se la resposta si la trobo ja t'ho dire.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada